SÅDAN FIK MOLLY SUCCES MED WEBCONTENT
mollyapp.io
EN PLATFORM SOM SIKRER DIG RABATTER
Molly er en browserudvidelse, der optimerer online shopping ved automatisk at finde bedre priser, aktivere rabatkoder og advare brugere om dårlige anmeldelser. Molly måler deres paid socials performance på deres CPA (cost per acquisition) og CPI (cost pr. install). Vores mål var at lave content til det danske, svenske og norske marked, og finde et grundlag for CPI.
MÅLGRUPPEN
LAV content til målgruppen
Det første step: Find målgruppen
Før Molly oprettede en kampagne på Webcontent vidste de hvem deres målgruppe var. Det er essentielt at vide, når du skal lave en kampagnebeskrivelse, sætte guidelines og udvælge creators. Typisk ser vi de bedste resultater når din målgruppe er relativt ens med de creators du vælger.
Målgruppe:
Køn: 70 % kvinder, 30 % mænd
Alder: Primært 20-35 år
Adfærd: Online shoppere, rabatjægere, bruger browserudvidelser
Køn
Target audience:
Kvinder
70 %
Mænd
30 %
Alder
40
30
20
10
0
18-24
25-34
34-45
Content til 3 markeder med få
klik ved at oprette en kampagne
på Webcontent(Danmark, Sverige og Norge)
9:41
UGC til dansk marked🇩🇰
9:41
UGC til norsk marked🇳🇴
9:41
UGC til svensk marked🇸🇪
Resultatet?
UGC content outperformer alle andre kreativer
Det er UGC content som er den vigtigste kilde til lav CPI for Molly's paid ads.
SÅDAN FIK MOLLY SUCCES MED WEBCONTENT
mollyapp.io
EN PLATFORM SOM SIKRER DIG RABATTER
Molly er en browserudvidelse, der optimerer online shopping ved automatisk at finde bedre priser, aktivere rabatkoder og advare brugere om dårlige anmeldelser. Molly måler deres paid socials performance på deres CPA (cost per acquisition) og CPI (cost pr. install). Vores mål var at lave content til det danske, svenske og norske marked, og finde et grundlag for CPI.
MÅLGRUPPEN
LAV content til målgruppen
Det første step: Find målgruppen
Før Molly oprettede en kampagne på Webcontent vidste de hvem deres målgruppe var. Det er essentielt at vide, når du skal lave en kampagnebeskrivelse, sætte guidelines og udvælge creators. Typisk ser vi de bedste resultater når din målgruppe er relativt ens med de creators du vælger.
Målgruppe:
Køn: 70 % kvinder, 30 % mænd
Alder: Primært 20-35 år
Adfærd: Online shoppere, rabatjægere, bruger browserudvidelser
Køn
Target audience:
Kvinder
70 %
Mænd
30 %
Alder
40
30
20
10
0
18-24
25-34
34-45
Content til 3 markeder med få
klik ved at oprette en kampagne
på Webcontent(Danmark, Sverige og Norge)
9:41
UGC til dansk marked🇩🇰
9:41
UGC til norsk marked🇳🇴
9:41
UGC til svensk marked🇸🇪
Resultatet?
UGC content outperformer alle andre kreativer
Det er UGC content som er den vigtigste kilde til lav CPI for Molly's paid ads.
SÅDAN FIK MOLLY SUCCES MED WEBCONTENT
mollyapp.io
EN PLATFORM SOM SIKRER DIG RABATTER
Molly er en browserudvidelse, der optimerer online shopping ved automatisk at finde bedre priser, aktivere rabatkoder og advare brugere om dårlige anmeldelser. Molly måler deres paid socials performance på deres CPA (cost per acquisition) og CPI (cost pr. install). Vores mål var at lave content til det danske, svenske og norske marked, og finde et grundlag for CPI.
MÅLGRUPPEN
LAV content til målgruppen
Det første step: Find målgruppen
Før Molly oprettede en kampagne på Webcontent vidste de hvem deres målgruppe var. Det er essentielt at vide, når du skal lave en kampagnebeskrivelse, sætte guidelines og udvælge creators. Typisk ser vi de bedste resultater når din målgruppe er relativt ens med de creators du vælger.
Målgruppe:
Køn: 70 % kvinder, 30 % mænd
Alder: Primært 20-35 år
Adfærd: Online shoppere, rabatjægere, bruger browserudvidelser
Køn
Target audience:
Kvinder
70 %
Mænd
30 %
Alder
40
30
20
10
0
18-24
25-34
34-45
Content til 3 markeder med få
klik ved at oprette en kampagne
på Webcontent(Danmark, Sverige og Norge)
9:41
UGC til dansk marked🇩🇰
9:41
UGC til norsk marked🇳🇴
9:41
UGC til svensk marked🇸🇪
Resultatet?
UGC content outperformer alle andre kreativer
Det er UGC content som er den vigtigste kilde til lav CPI for Molly's paid ads.
SÅDAN FIK MOLLY SUCCES MED WEBCONTENT
mollyapp.io
EN PLATFORM SOM SIKRER DIG RABATTER
Molly er en browserudvidelse, der optimerer online shopping ved automatisk at finde bedre priser, aktivere rabatkoder og advare brugere om dårlige anmeldelser. Molly måler deres paid socials performance på deres CPA (cost per acquisition) og CPI (cost pr. install). Vores mål var at lave content til det danske, svenske og norske marked, og finde et grundlag for CPI.
MÅLGRUPPEN
LAV content til målgruppen
Det første step: Find målgruppen
Før Molly oprettede en kampagne på Webcontent vidste de hvem deres målgruppe var. Det er essentielt at vide, når du skal lave en kampagnebeskrivelse, sætte guidelines og udvælge creators. Typisk ser vi de bedste resultater når din målgruppe er relativt ens med de creators du vælger.
Målgruppe:
Køn: 70 % kvinder, 30 % mænd
Alder: Primært 20-35 år
Adfærd: Online shoppere, rabatjægere, bruger browserudvidelser
Køn
Target audience:
Kvinder
70 %
Mænd
30 %
Alder
40
30
20
10
0
18-24
25-34
34-45
Content til 3 markeder med få
klik ved at oprette en kampagne
på Webcontent(Danmark, Sverige og Norge)
9:41
UGC til dansk marked🇩🇰
9:41
UGC til norsk marked🇳🇴
9:41
UGC til svensk marked🇸🇪
Resultatet?
UGC content outperformer alle andre kreativer
Det er UGC content som er den vigtigste kilde til lav CPI for Molly's paid ads.
Denne case study skal ses på computeren!
Vi ses derinde…
Denne case study skal ses på computeren!
Vi ses derinde…
Hovedvagtsstræde 2C, 3000 Helsingør, Danmark - VAT: DK45178927 - © 2025 WebContent ApS. All Rights Reserved.
Hovedvagtsstræde 2C, 3000 Helsingør, Danmark
VAT: DK45178927
© 2025 WebContent ApS. All Rights Reserved.
Hovedvagtsstræde 2C, 3000 Helsingør, Danmark - VAT: DK45178927 - © 2025 WebContent ApS. All Rights Reserved.