WebContent

cropped-logo-uden-bg.png

Læs vores seneste indlæg

Øg den samlede livstidsværdi med autentiske kunderelationer

I dag bruger den gennemsnitlige forbruger tre timer dagligt på at fordybe sig i indhold skabt af ukendte personer. Det kommer ikke som nogen overraskelse, at undersøgelser viser, at 70% af forbrugerne har større tillid til annoncer skabt af “mennesker som dem selv” sammenlignet med annoncer skabt af mærker. 

Med en opmærksomheds spænd på blot 1,4 sekunder scroller folk automatisk videre fra alt, der ikke falder indenfor denne kategori. Som følge heraf er traditionelle annoncer ikke længere lige så effektive som før, da forbrugerne instinktivt genkender dem som annoncer.

Ikke desto mindre kan du faktisk udnytte denne viden til fordel. Ved at kamuflere dine annoncer for at ligne det populære indhold, forbliver dine annoncer synlige for en mere modtagelig forbruger. Ved at engagere kunderne på deres niveau opbygger du et mere personligt forhold og skaber en loyal kundebase.

67% højere afkast af investeringen med UGC indhold i annoncer

“Selvom vi har dedikerede medarbejdere til at skabe vores indhold, må jeg indrømme, at WebContents kreative team gentagne gange overgår vores egne præstationer. WebContent har skabt vores fem mest effektive annoncer nogensinde, både på Meta og TikTok.”

Hvad er UGC?

UGC, eller “brugergenereret indhold,” omfatter billeder, videoer, anmeldelser og tekst, som almindelige brugere skaber, i modsætning til professionelle skabere eller virksomheder. Dette kan være alt fra SoMe opslag og kommentarer til produktanmeldelser.

Vi opfordrer virksomheder og brands til at integrere UGC som en central del af deres marketingstrategi. Ved at inddrage indhold, som kunder og følgere har skabt, opstår der en autentisk forbindelse mellem brandet og dets målgruppe. Dette indhold viser ægte oplevelser og perspektiver fra brugerne, hvilket skaber en stærkere forbindelse og tillid.