SÅDAN FIK GOGO SUCCES MED WEBCONTENT
GOGOevents.dk
EN APP FOR KULTUREN OG EVENTS
GOGO er er en app som samler alt kultur- og events på en brugervenlig platform. Gogo måler deres paid socials performance på deres CPI (cost pr. install) eller CAC (customer acquisition cost). Vores mål var at reducere dette med 25% fra det nuværende stadie.
Bestemte creators:
Mødre med børn i en bestemt aldersgruppe
Målgruppen
Målgruppe
Målgruppe = forældre
Gogo ønskede at få downloads fra forældre, som søgte efter oplevelser med deres børn. De oprettede en kampagne med creators som kunne tale til denne målgruppe.
Efter få dage var der nok ansøgninger til at Gogo frit kunne vælge de creators der var bedst egnet til opgaven.Isabella
Køn
Target audience:
Kvinder
80 %
Mænd
20 %
Alder
40
30
20
10
0
18-24
25-34
34-45
Resultatet?
70% drop i CAC/CPI (Cost pr. install)
Gogo's CAC faldt samlet set med 70% på denne kampagne. Meta's advantage+ målrettede helt korrekt content mod mødre i alderen 30-45.
Andre UGC videoer
(Som ligger i evergreen kampagnen)
Udtalelse
"Gogo har været utrolig tilfreds med samarbejdet med WebContent.
Vi har oplevet en markant forbedring i vores annonceresultater og har formået at reducere vores CPA på Meta med 30-50%
Detta har varit ett viktigt mål för samarbetet och vi är mycket nöjda med de resultat vi har uppnått!"
SÅDAN FIK GOGO SUCCES MED WEBCONTENT
GOGOevents.dk
EN APP FOR KULTUREN OG EVENTS
GOGO er er en app som samler alt kultur- og events på en brugervenlig platform. Gogo måler deres paid socials performance på deres CPI (cost pr. install) eller CAC (customer acquisition cost). Vores mål var at reducere dette med 25% fra det nuværende stadie.
Bestemte creators:
Mødre med børn i en bestemt aldersgruppe
Målgruppen
Målgruppe
Målgruppe = forældre
Gogo ønskede at få downloads fra forældre, som søgte efter oplevelser med deres børn. De oprettede en kampagne med creators som kunne tale til denne målgruppe.
Efter få dage var der nok ansøgninger til at Gogo frit kunne vælge de creators der var bedst egnet til opgaven.Isabella
Køn
Target audience:
Kvinder
80 %
Mænd
20 %
Alder
40
30
20
10
0
18-24
25-34
34-45
Resultatet?
70% drop i CAC/CPI (Cost pr. install)
Gogo's CAC faldt samlet set med 70% på denne kampagne. Meta's advantage+ målrettede helt korrekt content mod mødre i alderen 30-45.
Andre UGC videoer
(Som ligger i evergreen kampagnen)
Udtalelse
"Gogo har været utrolig tilfreds med samarbejdet med WebContent.
Vi har oplevet en markant forbedring i vores annonceresultater og har formået at reducere vores CPA på Meta med 30-50%
Detta har varit ett viktigt mål för samarbetet och vi är mycket nöjda med de resultat vi har uppnått!"
SÅDAN FIK GOGO SUCCES MED WEBCONTENT
GOGOevents.dk
EN APP FOR KULTUREN OG EVENTS
GOGO er er en app som samler alt kultur- og events på en brugervenlig platform. Gogo måler deres paid socials performance på deres CPI (cost pr. install) eller CAC (customer acquisition cost). Vores mål var at reducere dette med 25% fra det nuværende stadie.
Bestemte creators:
Mødre med børn i en bestemt aldersgruppe
Målgruppen
Målgruppe
Målgruppe = forældre
Gogo ønskede at få downloads fra forældre, som søgte efter oplevelser med deres børn. De oprettede en kampagne med creators som kunne tale til denne målgruppe.
Efter få dage var der nok ansøgninger til at Gogo frit kunne vælge de creators der var bedst egnet til opgaven.Isabella
Køn
Target audience:
Kvinder
80 %
Mænd
20 %
Alder
40
30
20
10
0
18-24
25-34
34-45
Resultatet?
70% drop i CAC/CPI (Cost pr. install)
Gogo's CAC faldt samlet set med 70% på denne kampagne. Meta's advantage+ målrettede helt korrekt content mod mødre i alderen 30-45.
Andre UGC videoer
(Som ligger i evergreen kampagnen)
Udtalelse
"Gogo har været utrolig tilfreds med samarbejdet med WebContent.
Vi har oplevet en markant forbedring i vores annonceresultater og har formået at reducere vores CPA på Meta med 30-50%
Detta har varit ett viktigt mål för samarbetet och vi är mycket nöjda med de resultat vi har uppnått!"
SÅDAN FIK GOGO SUCCES MED WEBCONTENT
GOGOevents.dk
EN APP FOR KULTUREN OG EVENTS
GOGO er er en app som samler alt kultur- og events på en brugervenlig platform. Gogo måler deres paid socials performance på deres CPI (cost pr. install) eller CAC (customer acquisition cost). Vores mål var at reducere dette med 25% fra det nuværende stadie.
Bestemte creators:
Mødre med børn i en bestemt aldersgruppe
Målgruppen
Målgruppe
Målgruppe = forældre
Gogo ønskede at få downloads fra forældre, som søgte efter oplevelser med deres børn. De oprettede en kampagne med creators som kunne tale til denne målgruppe.
Efter få dage var der nok ansøgninger til at Gogo frit kunne vælge de creators der var bedst egnet til opgaven.Isabella
Køn
Target audience:
Kvinder
80 %
Mænd
20 %
Alder
40
30
20
10
0
18-24
25-34
34-45
Resultatet?
70% drop i CAC/CPI (Cost pr. install)
Gogo's CAC faldt samlet set med 70% på denne kampagne. Meta's advantage+ målrettede helt korrekt content mod mødre i alderen 30-45.
Andre UGC videoer
(Som ligger i evergreen kampagnen)
Udtalelse
"Gogo har været utrolig tilfreds med samarbejdet med WebContent.
Vi har oplevet en markant forbedring i vores annonceresultater og har formået at reducere vores CPA på Meta med 30-50%
Detta har varit ett viktigt mål för samarbetet och vi är mycket nöjda med de resultat vi har uppnått!"
Denne case study skal ses på computeren!
Vi ses derinde…
Denne case study skal ses på computeren!
Vi ses derinde…
Hovedvagtsstræde 2C, 3000 Helsingør, Danmark - VAT: DK45178927 - © 2025 WebContent ApS. Alla rättigheter förbehållna.
Hovedvagtsstræde 2C, 3000 Helsingør, Danmark - VAT: DK45178927 - © 2025 WebContent ApS. Alla rättigheter förbehållna.
Hovedvagtsstræde 2C, 3000 Helsingör, Danmark
MOMS: DK45178927
2025 WebContent ApS. Alla rättigheter reserverade.